15/4-13 Feedback på gymmet :D

I omklädningsrummet efter dagens träning så kom det fram en tjej / kvinna till mig och Jennifer och sa att hennes söner kommit hem och sakt att dom sett oss träna och att vi var så duktiga :)
Sen frågade hon oss om råd på en magövning hon sett oss köra med rep. Så tyckte hon att vi va så starka ;)
Man blir faktiskt riktigt glad när främmande människor lägger märke till och blir inspirerade av ens egen träning ... Riktig kick :)

Körde axlar & mage idag. Gick riktigt bra :)
Hade tänkt köra body pumpen men finns inte en chans att man kan smita tidigare under däck säsongen, knappt så man slutar i tid ;) hahaha

Jag tog ut min underbara pärla i Lördags :D
Sån lycka, älskar och köra den <3
Nu är de bara lite små fix på traktorn innan jag ska sälja den. Tar tag i de nästa vecka :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0