6/4-13 Gymshopping ;)

Jag bara älskar sol & värme, äntligen är våren på väg !!

Uppe med tuppen imorse, påbörjade bröst passet uppe på badet & avslutade det nere på Flex tillsammans med ett grymt spinning pass.
Bra start på dagen
Sen har jag varit & shoppat nya träningskläder med Nattis på Budo & fitness och Stadium :)
Längtar dom fan till gymmet imorrn så jag kan inviga!!

Nu på kvällskvisten var jag förbi Alexandra på fika och kollade på hennes nya bebis :)
Bara 6 dar gammal, så satans liten & söt ... Så lekta jag ju såklart med Lowe också ;)

På vägen hem passade jag på och köra på mitt första rådjur -.-
Nu kan man bocka de på listan också ... Jävla skit :P hahahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0