29/1-2014 Sjukling

Då gar man åkt på en förkylning då :( 
Tänkte stanna hemma redan i morse men viste att jag behövdes på jobbet så åkt dit och hjälpte till fram till lunch. 
Sen vart de hem & kurera mig i te ;) 

Jag som har haft en sån bra vecka hitills, brutala pass, grym tränings verk i armarna sen i måndag (tok länge sen jag kände av armpassen) & igår kände jag mig större än Hulken när jag körde axlar & bröst. 

Planen va och köra ett mördarbenpass imorgon!! 
Hoppas de halsonda släpper, kan va dunder förkyld men vägrar träna med ont i halsen


Måste bara säga att jag älskar min better Bodies jacka, så mycke att jag skulle kunna sova i den ;) 
Världens bästa julklapp från världens bästa pojkvän <3 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0