Tidig morgon på lekslottet

Imorgon är det jobb och allvar igen. För och försöka vända tillbaka dygnet igen körde jag och Mackan en tidigt morgon på lekslottet med min fina Maggie och hennes lilla Rasmus :)
Var där strax efter öppning, så skönt när det inte är nå folk :D
 
 
Nu blir de lite soffhäng innan de e dags för och kötta på gymmet :) Körde ett härligt biceps- & ben pass igår. Tränings värk idag <3
Länge sen jag körde biceps :)
Funderar på triceps idag, & rygg ?. Öva lite på mina dips kanske. Måste nöta så jag kan börja hänga på vikt snart ;)
 
Känner att suget för träning e tillbax nu. Tappat en hel del. Men får kämpa lite extra så e jag nog strax tillbaka !!
 
Peace out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0