18 år idag :D :D 8/8 -08

Fan då är man äntligen 18 bast då :D Fan va skönt de känns. Ska ner å köpa cigg och ta en öl snart :)
Fick massa grattis sms redan i natt :) Ni är så söta mina vänner :D

Blev väkt i morse av morsan, mika, jocke, alex och benjamin :)
Fick en ny lur (äntligen komemr jag höra när de ringer haha),2 fina glas, en engelsk - svensk ordbok av bror min haha och så fick jag 3 små kaktusar :) jag älskar kaktusar hihi.

Ska snart in i duschen sen ner å möta Hanna & Emmiz nere i centrum. Ta en öl :D. Sen hem å göra sig i ordning och sen hem till Natta :). Sen blire Picasso ikväll. Planerat med nattas mor sen över ett år tillbaka :D

Såå jävla häääääääärlgit :D Äntligen !!! Är så lycklig nu :)
haha Bara 2 år kvar till 20 :D ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0