18/8 - 08 Måndag

Sitter och pratar i telefon med Natta, Hanna, Emma & Bullen haha. Vi ville ta reda på hur många det går och prata med samtidigt. Just nu sitter jag bara och lyssnar haha.

I helgen var jag först på Picasso med Natta Emma & Madde på fredagen sen drog vi ner till TBs :) Drack massa alcohol, dansade och hade skit kul :)
På lördagen kom först släckten hem till mig :)  (fick en digitalkamera ...  weeii) sen drog jag och natta hem till henne och tog ut hundarna sen blev det TBs igen :)

Helgen var alltså väldigt lyckad :)

På onsdag börjar skolan igen, ska bli både trist och skoj. Synd att ledighetenär över men har börjat sakna mina små pojkar nu :)

Nästa helgen är det Botkyrka Reunion på hågelby :) Tror det kommer bli riktigt kul asså
Och helgen efter det är det Motorfestivalen i storvreten :)

18-års festen blev lyckad i alla fall. Förutom slutet :P Men är ganska nöjd endå :D
Tack alla som kom och gjorde min dag helt perfekt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0