11/12 -08 Torsdag Vanlig vecka

Denna vecka har varit som alla andra. Plugg, Praktik, Jobb och gym. Efter det är man ju helt slut att man inte orkar me någe annat.
Har prov i naturkunskap i morgon som jag lär misslyckas med totalt :P Hade tänkt läsa lite nu, är ju så illa tvungen haha.

Fick ledigt från jobbet i lördags som jag hoppades på :)
Vaknade upp, bakis som aldrig förr :P Sen kom Joni och hämtade mig och körde mig hem till dom. Efter ca 2 timmar bar det av mot Salem.
Blev riktigt lyckat enligt min mening. Talen var underbara att lyssna på, det rös i hela kroppen på mig :)
Var lite kallt i väntan på att få börja gå men så fort vi tände faklorna blev det mycket varmare.
Vart ca 700 deltagare. Lika fint som vanligt :)

När allt var klart åkte vi först till Emma sen åka vi hem till Tungan. Hade väldigt trevligt. Började nästan as garva när killarna drog fram glöggen haha. men de va fasen gott asså :P
Började åka hem runt 5 tiden men var ej hemma fören halv 7 :P
Så helgen blev väldigt lyckad faktiskt :)

I morgon ska jag troligtvis fira Jenni, hon fyller ju 20 idag den jäveln ;)
Och på lördag blir det jobb sen ska jag och Emz på inflyttningsfest hos Elinn :) Ska bli kul har inte träffat bruden sen kuggnäs.


"I'm simply the best, better then all the rest"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0