14/12 -08 Söndag Luciasim

Hade tävling idag på badet (i storvreten). Mina små simmare kämpade på så bra så :) Var kul att se. Men 2 som jag värkligen hade sett fram emot att se var sjuka :( så tråkigt så.
Men det gick jätte bra för allihopa, Några ska ju flyttas upp nu till nästa termin, vill inte bli av me dom ju :P haha

I går var sista dagen på jobbet i Jakobsberg, är avslutning nästa helg igentligen men då är jag på kurs så kan inte va me ju :(
Ska gå andra steget i tränarutbildningen :) (ålder 9 - 13)

Efter jobbet igår åkte jag och Emz hem till Elinn i Älvsjö :)
Fan villken mysig lägenhet asså, hade så extremt trevligt, det är ju så sällan man träffar dessa människor. Men det är alltid lika kul när det väl blir av :)
Drack massa alkohol, snackade massa skit, dansade lite :) Ja det vanliga lixom :)
Så ja kvällen var bra på många sätt ;)


Peace out ;) :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0