16/12 -08 Tisdag Hemma kväll

Hade avslutning på badet idag. Handlade lite fika och så till kidsen så fick dom bara leka idag :) I morgon har vi tränar avslutning :) Ska åka iväg och käka osv, då ska vi även bestämma villka barn vi ska flytta upp.

Ska städa rummet lite idag tänkte jag, gjorde så fin i fredags men de är redan stökigt haha.
Efter att jag gjorde det tänkte jag krypa ner i sängen och kolla på Bodyguard. Så jävla bra film asså.
+ att jag behöver lite lugnt och stillsam tid för mig själv och bara tänka igenom lite saker.

Sista dagen på praktiken för denna termin i morgon. Ska bli skönt med lov. Ska jobba lite men det blir ändå mycket ledigt.
Ska försöka komma iväg å boka gaddningstid måste bara se hur mycke pengar jag får först.

Komplicerat komplicerat komplicerat !!!!!!

What will this girl do?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0