17/12 -08 Onsdag Lovet har börjat

Från och med idag har man jul lov :) Så jävla skönt med lite lugn och ro.

Hade tränaravslutning idag. Var och käkade hela gänget på nån mongolisk resturang inne i stan. Hade skit kul å jätte trevligt, åt som en häst haha, var så jävla gott :D
Linda och TB körde ätar tävling ;)
Dom låg lika ett tag men TB van till slut ;) Linda gick å spydde haha ;)
Nee fy fan det var en otroligt trevlig kväll !

I helgen blir det tränar kurs, Ungdomstränare 9 - 13 :D
Fredag kväll, hela lördagen och söndag förmiddag.
Så det blir en lugn helg för mig, ska försöka i alla fall ... vem orkar sitta bakis på en sån kurs hela dan :P haha
Men på fredagskvällen ska jag i alla fall ta några öl med Emmiz & Elinn :)
Men som sakt ... LUGN KVÄLL!! Så gott det går ;)


Nu ska jag komma ikapp med läsningen tänkte jag, boken är 2 delar, dags att sätta igång ;)

Tänker på vissa saker ibland, saker jag inte borde tänka på! STOPPA MIG NÅGON!!


"-För dig är klä upp sig att ta på sig en ren tröja"
- Tims komentar till X på väg från resturangen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0