21/12 -08 Söndag Helt slut

Helgen var hård. Krökade som ett svin i fredags, var hemma 4, somnade ca 5. Sov 2 timmar sen skulle man upp och gå på kurs. Hemskt hamskt, var fortfarande på lyset när jag mötte Linda på bussen för att åka dit haha.
Sen tog jag 3 - 4 öl på lördagskvällen också, men då va jag helt slut, fick sova 5 timamr den natten i alla fall sen vara bara att gå på kursen igen :P.
fast den var riktigt lärorik faktiskt, lärde mig mycket trotts den hårda baksmällan som smög dig på. Ska bara ska in en grej till ledaren så är man "Ungdomstränare 9 -13 år" :D
Nu sitter man framför dum burken igen, helt död :P
Ska sova strax, börjar ju jobbet på alfa i morgon :D kl 7 :P hemska tanke haha.

Efter kursen kom morbror och hämtade mig vid Erikstalsbadet :)
Sen åkte vi till moster och böt lite jul klappar och sådär, dom ska ju tyvär inte vara med oss på julafton :(
Men fick träffa kusin Patrik från Norge i alla fall :) Det var kul, inte ofta man gör det.

Så då fick man Mamma mia (filen), då har man nått å se på när man får tråkigt :)
Sen 200 kr att gå på bio för :)
kan alltid behövas :)

Ne nu blir det strax läggdags, Ska bara borsta de små tänderna först haha

Jul om 3 dagar :D Weeeeii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0