22/12 -08 Måndag

fan va kul det var på jobbet, ingen direkt anledning, trivs bara så bra där nere :)
Funderar stenhårt på att bli lagerarbetare tills jag får råd med lastbils körkortet :)
Trodde jag skulle stå vid automaterna men fick vara på gamla hederliga kit pack igen
Jenni kom och käkade lunch med mig

Efter jobbet gick vi och gymade, Träffade Koffe & Jimmy där också, så när vi var klara med träningen gick vioch tog en öl allihopa, eller ja, några fler kanske haha.
Men det var trevligt :)

I morgon efter jobbet ska jag me Jenni tills stan och handla jul klappar.
Lite sent ute kanske men va fasen haha
Blir väl till att ta sig en lite öl också haha, man måste ta vara på ledigheten :)

Nu ska jag mysa och kolla på mamma mia tror jag, tidigt upp i morgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0