26/12 -08 Fredag Julen är över

Ja då är julen över.
Var hos moster och firade, var som vanligt, kalle anka, julbord, dansa runt granen sen klapparna :)
Fick en ny säng :) ÄNTLIGEN + lite annat smått å gott :D
När allt var över drog jag hem till Jenni, efter en stund kom Sanna sen drog vi till TBs.
Var sjukt mycket folk där inne, gick knappt å röra sig, men de va kul ändå :)

I går var jag hos far min och firade jul igen :P
Fick en digitalkamera men de hade jag ju redan så vi ska byta den :P
Så åt vi julmat igen .... Mums :P Me love it !!
På kvällen vart de TBs igen :P Lite minde folk så de var lite lättare att röra sig :P

I dag har jag legat hemma och kollat på "Narnia - Prins Caspian" som jag också fick i julklapp, har varit så skönt å bara ta det lugnt.
Nu ska jag göra mig i ordning och sen röra mig mot Natskiii. Ska förkröka lite där sen ska vi till folketshus. Det är  tydligen nått coverband som spelar där ikväll :)



Peace out ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0