29/12 -08 Måndag :)

Fick upp nya sängen igår :) Snacka om underbart att kuna breda ut sig som en jävla valross asså :P
Den tar däremot upp hela rummet, men får flytta på datan så är det inga problem sen hehe.
Jag vet inte hur många som sakt: - Men va tusan ska du me en så stor säng till :P
Men va fasen, 180 x 200 är ju inte så mycke, ska ju trotts allt ha den även när jag drar hemifrån :)

Idag var jag på jobbet, sen gymade jag me Jenni.
Efter det vart de att handla nyårs kröka på bolaget och sen käka vi.
Efter de åkte jag iväg me moster kusinen och mamma och kollade på nån handbollsmatch.
Kollade nyss klart på Prison Break, alltid så jävla spännande, nu har dom ju nästan fått tag på de där jävla kortet ju :)

Mmmmm ....... Fan nu längtar jag till min STOOORA sköna säng :)
Ska dra på nån bra rulle och gosa ner under täcket tror jag.
Det är man ju värd efter en hård dag !!



Snart är det dags för det nya året! Förändringar ska göras, saker ska rättas till. Mitt EGO ska bli större :D ;)


"Av motgång föds framgång"

-Rune Gokstad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0