30/12 -08 Tisdag 24 timmar kvar

Nu är det nästan bara 24 timmar kvar av 2008 ... skrämande?      Nee inte direkt :P
De har varit ett bra år faktiskt ... lite små motgångar men ..... what a fuck .... life goes on :)
Ta vara på nuet, för igår är förbi och morgondagen kanske aldrig kommer !!!
Snart är det dags för en ny start, några små löften har man nog i rock ärmen :)
Inga planer för im orgon dock men något ska vi allt hitta på.


Var hos far min idag igen. Syster min fyllde ju 20 idag :)
Fick jäääääätte god mat + glass med hallon :D Mmmmmums !!
Sen så hade pappa bytt min julklapp också :D
(Fick ju en kamera men har ju redan en)
Så jag fick ett Playstation 2 :D :D :D
ÄNTLIGEN slipper jag låna brorsans haha

Ne nu ska jag plinga Hanna ... Sen Nattskiii, sen jävlar ska jag sova :) Är super trött, försov mig i morse, fast bara en halvtimme :P *Blink blink*


"Svartsjuka är konsten att såra sig själv mer än vad man sårar andra"

-Alexandre Dumas D.Y.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0