3/12 -08 Onsdag Tröttheten tar över

kl är 22.11. Jag är super trött, har varit i ett x antal dagar nu, men kan ändå inte sova. Helt sjukt.

Nu sitter jag och lyssnar på völund och drömmer mig bort :)
totalt älskar deras låtar asså :)

Ligger efter i plugget nu också, så jävla typiskt. men nu e jag så skoltrött så det finns inte. Jul-lovet kommer inte en minut för tidigt asså. Ska bli skönt med lite avkoppling.
Kommer visserligen jobba lite gran men bara jag slipper skolstressen och praktiken så e jag nöjd :D

Helgen var riktigt omtumlande, party i fredags, hade otroligt kul :) Fan det var inte igår man träffa Jimmy :P
Jobb i lördags, efter det blev det picasso, sen TB's med Alexandra :D Så med efterfester och hela faderullan så var jag hemma halv 9 söndag morgon haha snacka om slut.
Blev några få timmars sömn innan jag åkte och mötte Trixie på centralen innan vi skulle ut på lite roligheter.
Blev extremt lyckat och jag ser fram emot nästa år :)

Blir jobbigt på lördag, plikten kallar från båda delarna av stan :P
Men vissa saker prioriterar man högre, så detta ska jag se tilla tt lösa innan lördag :)

Ska försöka snarka snart nu då, hoppas att tröttheten tar över :) Har mycket att göra i morgon, totalt fullbokad. Vem orkar vara trött då ? :P


"Vad säger snigeln när den rider på en sköldpadda? - Weeeeeiii ;) "
- Trixie 30 November

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0