Countryfestivalen :)

Fan vad lyckat det blev :)  Började med att ta några bira hemma hos Joni. Sen åkte vi och mötte Hanna o.c. Sen åkte vi till Lida :D Vuxenband lyckades man få i år också :P.
När vi väl va inne köpte först Emma och Hanna varsin hatt :) Sen gick vi raka vägen mot öl tältet. Där vare några små pojkar som ville att vi skulle köpa ut öl, men nej nej det gjorde vi ej :P
Sen satt vi vid vatten en stund sen gick vi upp. Mötte Natta, Emma & Anita. Sen köpte vi mer dricka (drack mäst cider den kvällen faktiskt, mådde lite konstigt) och en hatt till mig, Tina & Natta också :D Så då hade vi alla varsin hatt hahah.
Och resten av kvällen söp vi som svin, träffade gamla vänner osv. Hade så enormt trevligt, tack så mycket tjejer <3

Ne fy fan det blev mycket roligare än vad jag trodde faktiskt :D & Emma som trodde hon skulle få så tråkigt tackade mig så enormt mycket på vägen hem för att jag lyckades släpa med henne ändå :P

"Lääängtar så enormt till Countryfestivalen -09-" :D

Då blir det Kuggnäsfestivalen nästa då :D Mindre än en månad kvar nu .... Lääääängtar något otroligt
Sen kommer 18-års dagen :D (5 Veckor & 2 dagar kvar)


Tack änu en gång för en undrbar lördagkväll tjejer, det här gör vi om nästa år
Älskar er mäst <3




Kommentarer
Postat av: Hanna

De e lungt stumpan den bjöd vi på!

2008-10-10 @ 16:04:39
URL: http://hannaameh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0