Härlig Vecka :D Måndag 28/7 -08

Härligt !
Morsan och resten drog för 5 min sen, är ensam hemma tills på Torsdag :D
Så jävla skönt att bara få vara ensam å ta det lite lugnt.
Men innan dom hinner komma hem så drar jag :)

ÄNTLIGEN ÅKER VI SNART :D !!!!!
Kuggnäs !! Åker på Torsdag kväll ! Fy fan vad jag längtar :)
Får låna Jonis bil att sova i också, skönt att slippa tält och alla ljud när man ska sova :D
Ååååå jag vill åka nu nu nu !!!
Lyssna på bra musik, dricka massa öl, umgås med vänner. Fy fan de e livet asså :)
Kommer tillbaka på Södag :)
Och då jävlar är det bara 5 dagar kvar tills jag fyller år :D

Fan va skönt snart 18 :) Ska bli så jävla aprak :P
18 års dagen blir bara lyckad om man inte kommer ihåg den hahaha

Bara 3 dagar kvar på jobbet nu då, ska bli skönt att äntligen ha ledigt men kommer sakna allihopa ju :(
Det är ju trots allt väldigt kul där. Men vem vet jag kanske kommer tillbaka några dagar i jul ;)
Ne fy fan bättre sommarjobb kunde jag nog inte fått :)
Men man kan ju faktikt träffas på fritiden också :P haha


"Visst känns hela livet som en evig kamp mot klockan?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0