Helvetet har börjat

Upp kl 6 i dag, va på jobbet kvart i 7. Jobbade fram till halv 4. Då var det bara att byta om, slänga upp ryggan på axeln och springa till tåget för att ta mig vidare till nästa jobb i Jakan. Där slutade jag halv 7. Så jag har alltså varit i full gång i mer än 12 timmar. Och kan ändå inte sova. Typiskt, kommer bli ett helvete imorgon bitti. Ska inte till Jakan imorgon i alla fall men har möte kl 6 i storvreten så inte har man ledigt inte haha.

JAG ÄR ÖVER TRÖTT !!!


Helgen var bra i alla fall.
Var på revudden i Torsdags (skolavslutning) med klasspolarn Kiim + några av hans små vänner och Emmiz oc. Drack massa öl och hade jätte trevligt :)

I fredags var det Nationaldagen :D var först inne i stan på FM, han tyvär inte höra några tal efter som vi var tvugna att gå tidigare, skulle ju fira Trixan *Grattis till studenten* :) Men var kul att gå i alla fall trodde inte jag skulle hinna :)
(Kom en flaska farande och krossades enhalv meter ifrån såfickglas splitter över hela benet *inte så kul*)
Sen satt vi hos Emmiz mamma och drack lite öl å vin och hade mysigt :)
Fin Nationaldag tycker jag

Lördagen var var också riktigt kul, gled lite bil och drack en massa öl :D :D *ÖL ÄR GOTT !!!*


Weeii i morgon bitti åker mor min till Talin. Ensam hemma ett par dagar det är aldrig fel :D
Men nu ska jag försöka nanna kudde, jobbig dag i morgon annars :P


"Vad fan har du i jackan, BLY ?!?     .......     Ne asså jag har såmycke pengar påkortet ;)"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0