Jobb, jobb & åter jobb

Fan säger jag bara, e ju helt slut haha
Förra veckan jobbade jag tamme fasen varenda dag.
Måndag, Onsdag, Torsdag, Lördag & Söndag Jobbade jag i Jakan
(Var strul som fan i lördags, dubbelbokat, Olika grupper samma tid samma bassäng samma tränare + att vi bara va 3 st, fick springa runt som djur haha)
Tisdag & Fredag var jag i Storvreten (avslutning i morgon)
+ att alla vardagar var jag i skolan i flera timmar först haha stressigt som fan

Nu är det i alla fall skolavslutning om 3 dagar :)
Fast man börjar ju jobba på Alfa redan måndagen efter :P
Och hade tänk försöka hjälpa Emmiz så mycke som möjligt med Sommar-simskolan också
Så det kommer troligtvis bli först jobb på Alfa till ca halv 4 sen åka tåg direkt till jakan å jobba igen haha
Fast det blir typ bara dom 2 första veckorna sen blir det lugnare :)
"Jobbnarkoman" eller vad säger man ? :P



Weeei har föresten börjat övningsköra i dag :)
Papprena kom igår
Va nere vid Alfa och snurra lite nyss haha
Nu jävla ska jag satsa på körkort asså
E fan på tiden har fördröjt allting så länge
(Kommer nog ha råd med tanke på allt jobb)
HAHAHAHAHA



Bara 9 Veckor & 4 dagar kvar till min stora dag :)
lite komsikt faktiskt
Blir 18 år
08.08.08
Haha snacka om riktigt 08:a ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0