Svensk sommar

Är det bara jag som totalt ÄLSKAR den svenska sommaren. Sitta på en sten vid havet med en kall öl, lyssna på lite härlig musik och bara umgås med sina nära och kära?
It´s life :)
Nu är den äntligen här, man slipper äntligen den där tjocka vinter jackan och raggsockorna mormor stickade förra julen :)
Nu är det SOMMAR SOMMAR :D Blir så jävla glad av det här vädret :)





I går träffade jag Verre för första gången på evigheter, hatar när man glider ifrån varan sådär
Och i dag träffade jag Tina en snabbis innan jobbet :) (var ocksåevigheter sen) :(
Fan vad jag hatar när man ses så sällan, men är så kul när de väl blir av :D


Skolavslutning i morgon :)

Fira Trixies student på Fredag :)
Börja jobba på måndag :)

Och nästa vecka kommer lönen :D Då blir de nya sommarkläder i garderoben ;)
Och kanske till och med dom där fina kängorna jag har längtat efter så länge :D



Nationaldagen på Fredag också :)
Skulle igentligen gått på Fm
Men det är inte varje dag en polare tar studenten
Får gå nästa år :)


"Strid är för frihet, för barn och för maka
Vägen går framåt, den går ej tillbaka"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0