Vänner <3


Vissa människor betyder mer än andra. Så är det bara. Vissa har ställt upp mer, vissa förstår en bättre, vissa är helt enkelt bättre människor. Visst gör alla misstag men man märkar också villka som gör det men mening och inte, villka som ångrar sig ochvillka som är värda förlåtelse.

Och jag menar är inte förlåtelse det viktigaste i livet? Att kuna se förbi ett felsteg och bara glömma och gå vidare, se insidan på personer osv.

Jag har världens underbaraste vänner <3
Dom har funnits där i alla väder, dom har förlåtit mina misstag och jag har förlåtit deras. Det är sånt som bygger vänskap. Och förtroendet vi har byggt upp för varandra som vi vet aldrig kommer svikas. Känslan att veta att dom finns där, vad det en gäller så finns det alltid någon som bryr sig. Det är det som kallas livs glädje, vetenskapen om att du finns i någons hjärta, det är oersättligt.



Inga nämda inga glömda, mina vänner vet att jag älskar dom



Alla är unika, och det är därför jag älskar dom allihop
Specielt för att dom inte är som jag
Om vi var lika hade vi inte kunat lära av varandras sne steg
Och vad skulle vi då med varandra till?


Men en sak har vi gemensamt
VI ÄSLKAR VARANDRA OERHÖRT!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jobben tar kål på mig,är helt slut i hela kroppen
imorgon ska jag i alla fall sova ut
(Må gudarna visa nåd till den stackare som vågar försöka väcka mig) :P
Fick lönen från Jakan idag i alla fall
Så nu har man pengar till midsommar och lite annat smått och gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0