Veckans gjorda och komande händelser

Gjort:

I måndags var jag på bio med Emmiz, Marre & Tilda. Såg Sexand the City :) Den var faktiskt väldigt bra. Men som vanligt är det alltid nånting man är missnöjd med haha :P
Förutom det har jag bara jobbat och varit hemma. Somnade faktiskt ganska tidigt i går. Va så skönt och inte vara dö trött i morse.
Jo juste beställde teori kurs i dag :) & köpte körkortsboken (så nu gäller det att plugga för fullt) :P
Och så var jag på min komande praktikplats och "presenterade mig" (order från lärarn) haha

Komande:

Lida Countryfestival i helgen :D ..... Får se om det blir båda dagarna, men på lördag är jag där i alla fall :)
Övningsköra, ska försöka komma iväg varenda dag denna vecka, får se hur det går :P
Jobba Jobba & Jobba mera :P

SKIT VÄDER, ENA STUNDEN ÄR DET SOL NÄSTA SPÖREGN :@
Jag blir Förbannad :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0