12/11 -08 Onsdag Jobb erbjudande :)

I dag var jag med Carro, gick och käkade och lite sånt :) trevligt trevligt
När vi hade käkat så ringer pappa :)
Då har dom erbjudigt mig jobb på Alfa Laval nu under jul lovet :D
Fan det passar skit bra, börjar precis få ont om pengar så jag behövde ju värkligen jobb.
+ att jag får träffa pappa lite också :)
Då skiter jag i villket asså, för dom pengarna blir det en gaddning!! Har tagit alldeles för långtid det här haha


Var med Natta ett tag idag också :) Alltid lika trevligt
Tog en liten promenad och sådär

I morgon får jag sova ut :)
HAHA jag e lite lurig ibland :P Men alla blir nöjda och glada haha


Datum för rättegången är bestämt, får se hur det går nu då !!
Fast det e ju ett tag kvar så kan oroa mig för det sen
Har inte tid och tänka pådet just nu haha :P


"Jag går alltid snabbt när jag går sakta" ;)
- Nathalie


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Haha så du skrev in det!!

Pinsamt värre.. :P



Skulle ju faktiskt vara " Jag går alltid snabbt när jag går själv!" :P hahah så fel det kan bli!

2008-11-13 @ 16:47:27
URL: http://ingenjavellik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0