17/11 -08 Sjuuuuk Helg

Fredagen vart hyffsat lugn, drack lite hos Emma Sedan gick vi vidare till Picasso, Jag Emmiz & Marre.
Mar menat att vi skulle åka till stan men ödet ville annat :P
Efter ett tag kom Natta också :)
Det var väldigt trevligt.
Synd bara att det finns så fåniga människor som inte kan låta folk vara ifred..... men men.

På lördagen steg jag upp och efter några timmar åkte jag ochEmz till jobbet.
Stressade som fan sen när vi kom fram så insåg jag att vi var där en timme för tidigt haha
Börjar närma sig avslutning nu också så måste börja planera för det :)

När jag sen kom hem satt moster med familj här hemma också :)
Så samtidigt som jag gjorde mig iordning för kvällens överaskningar så lekte jag lite med kusin vitamin osv :)

När jag efter mycket om och men var klar bar det av hem till Emz,
Där drack ja, Emz & Marre några mängder alkohol innan vi rörde oss mot Piccan :)
Väl framme mötte vi Natta oc :)
Där vart det ett par shotar och fan hans moster :P haha
Det slutade med att jag och brudarna vinglar oss upp på baren och står där ochröjer gärnet haha
Skit kul då .... DÖDSÅNGEST dagen efter haha
Men ju mer ångest man har på morgonen desto roligare hade man kvällen innan ;)



På söndagen drog jag och käka bakismat med syrran i alla fall :)
Alltid lika kul å träffas sis :) <3

Senare drog jag en promenix med Natskiii, ner till statoil och brudjäveln köper en glass :O
I den kylan haha .... riktigt sjuk asså ;)
Själv tog jag varm choklad :D Mmmm

Ser fram emot nästa helg ..... Så regält party sugen redan nu .... Kanske lyckas komma hela vägen in till stan :D HAHAHA

"Super med dom flesta, Festar med dom BÄSTA" :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0