20/11 -08 Torsdag Starkare än starkast

Känner styrkan i kroppen. Livet känns bra. Ett tag kändes det som att jag behövde någon i mitt liv, men fuck de ;)
Ensam är alltid stark !!
Visst klart skulle det vara mysigt att ha någon att mysa med under täcket en kall viner kväll. Och klart jag saknar det, men ska jag påbörja nånting ska det vara med någon riktigt speciel. Varför starta ett liv med någon som är helt ok? det måste ju vara Killen med stort K !!
Han finns där ute nånstans men varför tillbrings största delen av sitt liv till att leta? Han dyker upp när det är dags. Och då kommer allt bara vara underbart.
Fram tills dess kommer allt bara vara Super kul ;)


Dagen har varit allmänt vardaglig.
Praktik fram till 5, sen hem och äta middag med familjen sedan övningskörning (villket gick oerhört bra).

I morgon blir det advokatbesök. efter det mässan om jag hinner.
Hoppas på en utgång sent inpå kvällen :)
Känner mig extremt pepp på det trotts penga krisen haha
Men det är man ju värd efter en hård vecka :P
Får se vad ödet har planerat för mig.
NU är det läggdags, tidig uppgång i morgon *urk*


Juste, har en ny favo reklam, burger king när han leker med en burgare i trådar :D Såå satans klockren ;)

Ever seen a burger as cool as me, ever seen a burger as hot as me ;)
- Burger King reklam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0