23/11 -08 Söndag Boooring!!

I fredags var jag med Marre:) Hon kom hit och så tog vi några cider och pratade lite.

Sen drog vi ner till TB's ett tag, Jennie lockade dit mig haha

Träffade Koffe där nere, kul å se den grabben igen (blir ju så sällan nu för tiden tyvär)

Blev hemgång hyffsat tidigt men hade kul i alla fall :)

i lördags började jag senare än vanligt, hade bara en grupp så det kändes lite onödigt.
Men mötte Emmiz och gick och käka och pratade lite.
Efter jobbet mötte vi Marre vid tåget sen gick vi hem till Emz och åt jätte god mat och drack lite vin :)
Hade så trevligt så trevligt.
Synd att jag vi va tvungna att ta sista tåget hem :(

I dag vaknade jag runt 12 tiden.
Gick och käkade med Tommi och Verre på picasso
Mmmm Calzone :D Extra tomatsås utan på :D :D
Sen gick vi till centrum i snö ovädret och köpte hårfärg till Verre :)
FAN VAD JAG E GLAD FÖR ER SKULL. Det va tamme fan på tiden :D :D

Nu sitter jag här hemma och tråkar, måste nog förbereda mig inför muntliga nationella i morgon.

orkar igentligen inte men har inte så stort val :P haha

Bäst å fixade så kan man dra på en bra rulle sen å mysa lite :D


"Ta en öl så blir det bra igen"
- Nån skum låt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0