24/11 -08 Måndag Vintern är här

Om exakt en månad är det julafton :D
Hoppas jag får den där sängen jag velat ha så länge , får så extremt ont i ryggen av den jag har nu.
Snön är här också :D
Men dom har sakt att de ska bli plus grader i morgon å då blir det ju bara äckel slask av allting :(
Men de e så vackert me snö :) Får en så specielt känsla, det är något specielt, går inte att förklara men älskar den i alla fall :)
Snart kommer jul pyntet ypp och och då blir det änu bättre:)
Längtar efter min jul stjärna :P

I dag var jag i skolan, fick veta att jag klarade nationella i svenska i alla fall :) Va sån extrem lättnad
Kl 4 mötte jag Jenni vid gymet och brände lite :D
Ska köra igen på onsdag, på torsdag tar vi en paus, då ska vi äta mat och dricka öl :D


"There is allways somone out there how will care for you"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0