5/11 -08 Onsdag Sjukling

Nu är höstförkylningen här. Snorig, ont i halsen och hostar som en dåre :P Vaknar flera gånger per natt för att man hostar, och jag som redan sover så lite om nätterna. Har varit jobbigare än vanligt att komma upp dom senaste mornarna :P
men men de e ju helg snart så hoppas man blir bättre :)

Blir utgång på fredagen i alla fall och på lördag så blir det Monster Jam :D Sen får vi se vart kvällen leder efteråt (förhoppningsvis till något bra) :P
Ser fram emot det :)


Nu till vad jag gjorde denna helgen :D

På fredagen var jag på Erotikmässan med Hanna & Verre, köpte lite småt å gott när jag ändå var i farten haha
Blev skit besviken på den manliga strippan som man sett fram emot, När han väl kommer så e det en .... hmmm ja asså ... en såndär som jag inte uppskattar att se utan kläder hahah
Det var ju inte riktigt va vi räknat me så vi drog till Picasso efter ett tag.
Sen vart de krökande lite överallt när de stängt och var hemma kl 7 på morgonen haha

På lördagen mådde jag INTE bra haha. Sov till typ halv 3 när Emmiz ringer och väcker mig för att vi ska åka till spelningen om några få timmar. Så det vara bara upp å hoppa och göra sig i årdning.
Dricker en öl hos Emmiz med henne och carro sen bär det av.
var i lokalen runt 7 tiden.
Hade en oerhört trevligt kväll. Bra musik och trevligt sällskap. Alltid kul att träffa nya människor också.
Tyvär började min lilla förkylning den kvällen så fick extremt ont i huvudet sista timman. Men hade kul för det :)

På söndagen tog jag det bara lugnt hos en vän. Var väldigt trevligt det också :)

Så helgen var riktigt lyckad. Hoppas att det kommer flera sådana :D Vissa saker var roligare än andra ;) :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0