9/11 -08 Söndag Oron är över

Gårdagen var oroväkande. Är på väg från jobbet för att möta Hanna i stan då jag får ett samtal om att 2 nära vänner ligger på sjukan. Bästa killkompisen bland annat. Får inga svar om hur dom mår eller exakt vad som hänt. Så i ganska stor chock möter jag i alla fall Hanna och åker till globen. När jag sedan kommer ut där ifrån får jag i alla fall veta att båda är okej och att skadorna ej var allvarliga. Villket gjorde att man äntligen kunde pusta ut. Men det var ett par riktigt obehagliga timmar det där.
Är så överlycklig över attni är okej. Var såjävla olrolig!!

Är nöjd med Monster Jam i alla fall. Motorcross uppvisningen (freestyle) var ju som vanligt det man såg fram emot mäst :)


Fredagen var hyfsat lugn men rolig som satan. Satt hos Emmiz med henne Marre & Tilda och sjöng kareoke (inte lyckat med tanke på förkylningen haha), drack "lite" alkohol och åt en oförberedd tjejmiddag :P (Pommes & Ketchup) haha.
Sen fick jag & Emz nått flipp där mitt iallt och började CP:a oss hahahaha


Idag blir det nog en lugn dag som det ser ut nu.  Kanske ändras sen men e sjukt seg just nu i alla fall :P

"Kommunismen går bara att bota med ett glatt humör & ett järnrör" ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0