11/10 -08 Lördag (Grattis Verre)

Jag ska då börja med att säga grattis till lilla Veronica :D Äntligan ska vi få fira tillsammans. har ej blivigt av innan för hon har vara borta på min födelsedag 2 år i rad nu :(
Men nu jävlar bli de av. Äntligen e du 18 stumpan.


Jag sitter här bakis som ett svin och ska snart till jobbet. Fan hälde i mig så jävla mycke sprit igår så det hette duga, villket jag nästan ångrar idag då haha.
Men när jag mår så här dåligt så brukar jag förska tänka tillbaka på hur roligt jag hade kvällen innan, då brukar man faktiskt känna att de va värt detta illamånende :P
I går var jag först på  Picasso, sen TB´s och sen Picasso igen :P
Så kom Emmiz & Carro :D :D Så shottade vi :D Mmm .... Gräddcola :D
Sen gick vi hem till Emmiz där jag somnade och vaknade upp i morse hahah med en äcklig huvudvärk :P

Men men de e självförvållat, jag & Emma låg å mös i sängen i morse sen stekte vi pommes innan jag gick, Mmmm Underbart :D





Detta val är svårt, måste reda ut saker innan jag kan börja om. Det är så kompicerat. DU är kompilicerad. Väntan är över. Men vill jag att den ska vara det? Vad vill jag igentligen. Shiet .. de e svårt när man inte vet vad man vill. Kan inte någon annan bara göra mina val åt mig? HAHA Jaa sånt här e typiskt, men måste lösa det här :P


"Tänk själv, lev själv"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0