21/10 -08 Tisdag Händelser

Gick tidigare från praktigen idag pga magvärk, börjar gå över nu som tur e efter som jag måste jobba om några timmar.


Igår beställde jag studentmössan :D Den kommer bli så fin såååå :D
Kommer fan kosta 718 :- ...... Men det är det fan värt
Fan har längtat till studenten sen jag gick i 7:an, och nu e det inte långt kvar alls :)


Efter plugget gick jag & gymma med Tommi. Så jävla skönt att äntligen ha börjat.
Måste få upp konditionen igen, min kropp mår fan inte bra av att vara otränad :P hahah

Jag e föresten inte riktigt klok :P Har längtat i evigheter på att Prison Braek ska börja.
Sen sitter jag hemma vid datan och väntar på att sissta halvtimmen ska gå innan det äntligen börjar igen.
Då glömmer jag helt plötsligt bort det och kommer på det igen 5 min efter att det slutar så JAG MISSAR DET :O !!!!
HELT JÄVLA SJUKT ! :P Det är jag i ett nötskal asså hahaha Snacka om puckad :P


"Ge mig en minut, det är allt vad jag begär
Vänta med beslut, vi skall nog klara av det här
Tala till mig, jag står här bredvid
Gå inte din väg för än finns det tid"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0