29/10 -08 Onsdag Livet snurrar, besluten är osäkra

Hade en kul helg :) Var ute med Emmiz & Alexandra i fredags och hade oerhört trevligt
I Lördags jobbade jag, skulle igentligen dragit till TBs men carro ringde och bad mig så ödmjukt att gå till picasso istället att jag inte hade mage att säga nej. Och satani gatan vad kul jag hade :D
Efter Picasso drog vi hem till Danne och festa. Hade väldigt kul. Drog där ifrån runt halv 7 - 7 på söndag morgon


Nu har jag sakt vad som gäller.  Men vi måste reda ut det här ordentligt nu. Kan inte hålla på som vi gjort hittils, det funkar lixom inte så. Det förstår nog du också. Jag orkar i alla fall inte ha det så. Det är upp till dig nu. Men jag måste veta snart. Annars är det dags att gå en annan väg. 


idag har jag varit lite ledsen, ska ej gå in på varför men samma sak som hände idag hände för ca 2 år sen. som tur e finns vännerna där för en. Men nu har dom 2 viktigaste personerna i mitt liv svikigt mig. och om jag inte kan lita på att dom finns där hur ska jag då kunna lita på någon annan?
Aja måste bara bli änu starkare, jag har varit me om värre :P Ska nog ta mig igenomdet här också !!


"Ensam är alltid stark"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0