30/10 -08 Utråkad

Är så extremt utåkad just nu. Hur kan det finnas så jävla lite att göra? Piss väder e det ute också, fan va less man blir.
Sätter mig nog på bussen ut till hanna snart, har sovit där nästan hela lovet känns de som :P Men det är något lugnande med landet :) Skönt att komma bort en bit också

I dag var jag i alla fall i stan med Hanna. Köpte lite nya kläder och sådär :) Självklart regnade det
När vi kom tillbaka till Tumba var bådaas hungriga, så vigick å satte oss på La Rosa & käka varsin Pizza och tog ett glad vin :) Satan va gott de va :)

Ne fan det blir nog att åka ut dit nu .... Annars ser hon på alla avsnitt av rederiet utan mig :P haha
Hanna here I come ;) :P
Hoppas jag hittar paraplyet :P

I morgon e det fredag :D :D Då jävlar blir det supa stan :)


"Blöta halstabletter e fan så mycke godare än blöta cigg"

Kommentarer
Postat av: Hanna

AAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Vårat Motto .. de e fan våran grej asså ;)

2008-11-01 @ 20:45:46
URL: http://hannaameh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0