3/10 -08 Fredag

Fan folk tror ju att jag slagit i huvudet när jag säger att jag planerar att bara ta det lugnt idag :P haha
Det e ju faktiskt inte direkt likt mig
Men snart ska jag faktiskt hem till Natta och bara vila upp mig till morgon dagen
är helt slut efter veckan ...får ju knappt någon sömn.

I morgon jobabr jag i alla fall. Är ej hemma förens ca 9 tiden. Då gäller det bara att snabbt som ögat gör sig klar för avgång efter som att dessa flickar över talat mig att följa med på denna fest som äger rum imorgon kväll :P
Var ej så taggad på det men varför inte igentligen? Massa vänner som kommer va där och dom e alltid roliga att träffa :D
+ att några av flickorna så gärna ville att jag skulle me så va fan (för eran skull då tjejer) hehe


Var på körskolan i måndags :) Han sa att om jag fortsätter på det här viset så kommer jag ha körkort innom en väldigt snar framtid :D :D det värmde :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0