9/10 -08 Torsdag

Ja då sitter man här trött och sliten som vanligt :P Kom hem från praktiken för inte så länge sen så nu sitter jag och väntar på maten ...... Får pizza idag :D :D Mmmm .... calzone min favorit  :P
Sen måste jag ta tag i detta skälarbete som jag skjuigt upp så extremt länge nu :P ... skulle varit klart för föera veckor sen :P haha Typiskt mig

I morgon e hela klassen lediga ...... (förutom jag och Simon såklart). Ska göra första delen i vårt projetarbete, vilket innebär att vi ska stå där och berätta om fordonsprogramet för 9:orna som kommer och besöker skolan i morgon .... haha och jag som har så jävla svårt och prata inför folk :P

Helg planerna lyder:
Fredag: INTE DEN BLEKASTE ANING :P
Lördag: Verre fyller 18 (Grattis stumpan) så vi ska ut och fira henne.
+ att Mattias fyllde år i tisdags så nu jävlar ska dom också me :)

Så det kommer bli en stressig lördag som vanligt, måste ju ta mig hem från jobbet i jakan så jag är ej hemma förens vid 9 tiden :P ... men va fasen mig går det ingen nöd på :P hahahaha man e ju tålig :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0