12/4 -09 Söndag

Då sitter man här efter några dagarna krökande.
I Torsdags så var jag med Nattskiii, Hanna, Marre & Anita i Folketshus. Broberg spelade, dom körde min favolåt :D
Då vart det fart i benen haha



I Fredags var jag hos Jessica och firade andra Jessica (Hon fyllde 17 i Torsdags, Grattis Grattis). Så det var skit trevligt ... Drack sprit .. vilket jag inte gjort på ett tag så blev lite mer onykter en vad jag brukar hehe.

I går mådde jag så extremt illa, var hemskt att sitta på tågen från Jakan och hem. Skulle varit hos min moster kl 3, men dom andra fick åka i förväg och komma och hämta mig senare, var bara tvungenå vila en stund :P.
Sen när jag väl var framme så åt vi påsk mat :), sen fikade vi lite och hade trevligt.
Sen åkte jag till Hallonbergen där Jessica mötte mig. Sen efter en stund kom Emz & Jessica.
Var lite opepp men de gick över på slutet :)


     

Idag vill Emmiz att jag kommer till Kimpa & Manne. Men vet inte om jag orkar de faktiskt. Men samtidigt så orkar jag inte sitta inne hela dan. kl e redan halv 5 och har inte rört mig en meter utanför porten :P hahahaha

Påsken vart lyckad i alla fall :D Men snart e ledigheten över .. Fan Fan Fan. Men bara att bita ihop. Mindre en 2 månader kvar nu.

"Den som ruvar på hämd håller sina sår öppna"
-Francis Bacon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0