13/4 -09 Måndag Sista lediga dagen :(

Jahap då sitter man här då, ångest för att man ska behöva gå till baka till den där trista praktiken :(.
Får väl hålla ut, de e inte långt kvar, men då får man ångest för de, ligger efter så mycke.
JÄVLA PISS PLUGG. Kan de vara över snart?

Åkte till Kimpa & Manne igår i alla fall. Det var riktigt trevligt, alla var dyngraka kändes de som hehe. Dom hade ju haft grillparty innan jag kom. Så de var lite svårt å komma ikapp men de var skitkul ändå :).
Emz ville så gärna att jag sov kvar med henne så så vart läget. Låg folk överallt hehe, förstår inte hur man kan sova på golvet asså, jag fick i alla fall en plats på soffan :D :P
fast inte fick man mycke sömn för de, trångt som tusan var de hehe.

Lovet har i alla fall varit toppen :). önskar att de inte var över än.

Tack alla som gjort de så underbart :D


Ska ta tag i allvaret nu!

Körkort

Skolan

Jobb
Känslorna

(Och min blyghet)



Fan vad jag blir arg, förstår inte hur folk tänker asså. Blir så less, försöker hålla humöret uppe men de e så jävla svårt. Känslorna hemsöker en när man är ensam.
Är arg, ledsen, sårad, besvikan .... You name it.
har inte en jävla aning om vad jag ska göra åt saken heller. Kan ju knappast tvinga folk att känna som jag. Men att behöva känna så här, det kan inte vara rätt. Måste finnas en lösning. Man tappar ju hoppet totalt.
I FUCKING MISS YOU!! WHAT DID I DO WRONG??


"Missunna aldrig någon deras skenbara lycka. Du känner inte till deras hemliga sorger"

-Indiskt visdomsord

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0