14/4 -09 Tisdag Sömnlös IGEN!!

Nu e jag trött på det här. E så trött när jag sitter här men kan inte sova. Ska ta en dusch snart och se om det går bättre sen. Har för mycket i huvudet antar jag. Känns som att man inte kommer någonstan. Tiden står still men ändå missar man en massa.
Men va fan ... Life goes on!!

Haha sitter just nu och pratar me Tommi på msn. Han ville muntra upp mig lite, så han börjar prata POLITIK :P haha. Han som är Såååååå insatt i det. Eller ja han pratar om valet 2010, han vet inte vad han ska rösta på så jag försöker få honom och rösta på samma som mig ... Det funkar inge vidare om jag ska va ärlig :P

Peace out ;) ...... Och god natt :P

"När trollmor har lagt de 11 små trollen" ;)
- God natt sång :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0