20/4 -09 Måndag Ryggvärk !!!

Har så förbannat satans ont i ryggen. haft sen igår morse. Måste sovigt som en kratta :S.
Var och simmade för ca 2 timmar sen .. Super skönt och värken har faktiskt släppt ganska mycke. Hoppas att det håller i sig bara.
Det blev ett riktigt bra pass faktiskt, jobbigt som fan, men jag kämpade på, blir lättare med tiden.

I lördags var jag hos Tommi och tog några öl, efter en stund kom Anita och Amanda, vi drog väl runt halv 1, dom jävlarna lyckades tjata ner mig till TB´s *Blääää*.
Tog en öl, så jag drog väl vid ca halv 2 eller nått.

På lördagen var det bara att kämpa sig upp tidigt och röra sig mot Emz. Där väntade Emz & Jessica. Segade igång lite med en öl medans dom gjorde sig klara.
Sen bar det av mot Vilse festen. Den hade väl börjat vid 2 så vi kom lite sent, men det var ganska lagom faktiskt.
Det vart en riktigt kul kväll asså. Kom lite mer folk där på slutet men då skulle vi strax dra så de va lite synd :(.
Jag hade sån tur att Alexandra & Johan var ute också snurrade där i närheten så dom plockade upp mig och körde mig hem :D Tackar så mycket :)

     
  


 

Nu sitter jag och väntar på att mitt hår ska torka.

Har nyss kollat på Ballar av stål, nu bytte jag precis till Misstänkt TV4.
Blir till att sova snart, praktik i morgon.

Peace out ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0