22/4 -09 Onsdag Plugg

I dag blir det plugg. kl e ganska mycke men ska snart sätta mig och göra lite nytta.
Har läst lite i körkortsboken, nu tog jag en paus, Mumien började precis.
Har haft tränar möte idag, det höll inte på så länge men de gick bra.
Ska troligtvis åka me till Lindköpning :D, dom behövde en extra tränare. Så jävla nice har inte varit där på länge, ligga och glassa i solen och skaffa sig lite färg, simma under pauserna, ja bara koppla av lite :D.


Har mynprovet på fredag :(. Lär gå piss men ska försöka i alla fall :P hehe. Måste se till å göra mina omprov också. Blir mycke plugg resten av den här veckan, ska dragit ut på de som vanligt.
I måndags var jag och simmade så orkade inte, och igår var jag hos Matte med honom och Johan och kollade film, Under ytan med Mikael Persbrandt :) Riktigt bra film asså, sätter sig på psyket :P


  


Ne nu blir de mer körkortsteori, i morgon blir det mynprovspluggande och projekt tror jag, kommer komma hem tidigare då så hinner med lite mer.


Peace out ;)


"Kärleken får inte jorden att snurra.

Men den gör det värt att stanna några rundor"

- Franklin P. Jones


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0