2/4 -09 Torsdag Uppdatering

Så satt man här igen då efter ett långt avbrott. Har bara inte orkat asså. Men vad har hänt då?

I fredags var jag hod en klass polare och krökade med pojkarna. Riktigt kul, sen drog jag vidare till Stan med Hanna, Freja & Linn. Hamnade på Toxic. Drog hem ganska tidigt, åkte med nån brud jag träffade som tydligen bodde i Salem. Skönt med sällskap :)

På lördagen var jag med Emz, Jessica, Micke & Bulldog. Vi drog till Kimpa ett tag. Åkte väl hem runt 4. Lite segt å åka själv asså. Tog väl typ 2 timmar haha.
Men var så jävla skönt å bara slänga sig i sängen å somna sen haha.


På söndagen jobbade jag :) Går riktigt bra faktiskt. Dom är så duktiga dom små liven haha.


Denna vecka har väl varit som vanligt. Praktik, jobb och övningskörning :P.

Handledarna var faktiskt borta från praktiken i går och idag, så vi har skött allting själva :) Det gick bättre än vad jag trodde faktiskt :).

I dag har jag varit på en lång promenad med Koffe. Gick igenom gropen, ner till Trollsjön sen via Kassmyra och hem :). De var på tiden att vi sågs, har snackat om de ett tag :P.
Fan va bra man mår när man har rört lite på sig :), lite små stolt över mig själv faktiskt.
Har börjat simma med Linda på måndagar också :), Cissi ska troligvis också börja köra med oss. Känns kul å komma igång med det igen. Har ju hållt på i så jävla många år lixom :P


Nu ska jag lägga mig och ta det lugnt och njuta av livet. Mår faktiskt bättre nu än vad jag gjort på länge :)

Peace out ;)


"Kärlek vid första ögonkastet är männens ursäkt för att de har bråttom"
- Thomas Mann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0