24/4 -09 Fredag Piss prov

I dag var det mynprov. Gick väl sådär, gissade på de flesta frågorna faktiskt. Men lär få veta väldigt snart hur de gick.
Fick sluta när provet var klart + att vi började senare .. Så jävla skönt :)
Nu ska jag snart ner till jobbet, senare ska jag möta Jenni i centrum en snabbis sen åka mot Jakan. Ska möta Emz & Jessica.
Blir krök idag som vanligt, men planerar att komma hem hyffsat tidigt.
Ska vara hos moster i morgon vid 4 så kan ju inte sega hur mycke som hälst :P.

Fan vad jag älskar de här vädret asså. Jag blir så glad :) Känner värkligen att sommaren är på väg :D
Längtar till sol och bad, grillning och kall öl :D
The summer rocks :D :D !!!


Peace out ;)
Me, My self anf I



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0