5/4 -09 Söndag Lov :)

Fan vad skönt det känns att det är söndag och jag ska inte upp tidigt i morgon. Inte på hela veckan :D Så jävla underbart :D

Denna helg har varit totalt lyckad :D
I Fredags började vi hos Emz, åt middag med henne och hennes mamma och drck massa vin :D
Senare åkte vi till Kimpa :) Hade skit kul söp som satan :P haha
Bulldog och Jessica körde hem mig, så super snällt. Det var ju inte ens på vägen, sånt där uppskattar jag värkligen.

   


På Lördagen vakande jag upp lite lagom seg. Efter ett tag kom Freja. Så var det bara dags att görasig i ordning. Runt 7 tiden kommer Marre, Matte & Tilda upp. Vi förkrökade lite sen vid 8 bar de av mot Picasso. Skulle fira Nattskiii & Emma.
20 + 20 = 40 :)
Fan va kul de va, så mycke roliga människor, live band ...... Det vart så jävla lyckat asså. Den kvällen tog slut alldeles för fort.  Efter piccan vart de efter fest i Salem, först vart de stopp på Statoil och köpte nödraketer :P haha
Ne fy fan asså, lyckat lyckat lyckat ... häääärlig kväll asså.

   


Hela jävla helgen har varit toppen :D Hoppas det blir fler sådana i framtiden :)

"Hur ska vi begära att någon annan ska kunna bevara vår hemlighet när vi inte själva kunde det"
- Francois de la Rochefoucald

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0