7/4 -09 Tisdag Beslutsångest

Sitter här och funderar på om jag ska åka till Södertälje eller inte. Matte & Johan sitter och dricker och tjatar på att jag ska komma. Men blir nog inge drickande för mig då. Drack igår så de bara sjöng om de haha.
Först mötte jag Emmiz i stan så gick vi till Stoffe & Martins jobb och hälsade på :P
Sen var det meningen att vi skulel gå till vattnet och vänta på att dom sluta så vi kunde gå och ta en öl, men han inte komma så långt fören dom va klara.
Så vi drog till Söder och satte oss på en uteservering och drack en öl :)
Sen vart de bolaget sen hem till Martin i Hökarängen.
Så fortsatte det tills långt in på natten.

På morgonen körde Stoffe oss till Emmiz, hon drog till jobbet och jag fortsatte sova hehe.
Vaknade lagom till att hon kom hem :)
Så idag åkte vi in till stan igen.
Gick och köpte godis remmar och cola, sen satte vi oss vid vattnet och pratade bajs och njöt av solen :)
Sen gick vi och mötte Matte, Johan & Freja. Så tog vi en öl på Soft.


Så nu sitter man hemma och funderar på vad man ska göra. I morgon ska jag i alla fall träffa Nattskiii :)

Peace out ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0