10/8 -09 Måndag Pyssel :P

Idag började jag dagen med att möblera om i rummet :P haha. Så nu får jag platts med min dansmatta som jag faktiskt lekte med i ca 1 timme :P jätte kul haha och man blir brutalt svettig!!
Sen ahr jag suttigt och mållat mina krukor. måste plantera om katusarna som jag fick i julklapp efter som jag fick nya nu när jag fyllde år. Dom vart riktigt fina faktiskt. Svarta med vita döskallar :P haha + att mamma ska sy döskalle gardiner åt mig hehe.



När jag va klar med krukorna mötte jag Nattskiii på en prommenad. Vi satte oss i lekparken en stund och pratade framtidsplaner ;).
Sen drog jag till Matte & kollade Prison break (så jävla arg, hur fan kan dom låta honom dö ?????) sen vart de Terror på Elm street 4 :P haha.

Nu e jag hemma. Ska försöka sova trotts den här jävla nacken. Har haft ont i 3 dagar nu och de bara vägrar gå över.

Peace out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0