13/8 -09 Torsdag Segis dag hos Hanna Panna

Hade jätte trevligt hos Tina igår. Var så jävla länges en man träffa henne. Vi satt där och snackade skit och sen käkade vi paj :P Jag hade för mig att jag inte ens tycker om paj men den där var riktigt god (Rabarber & Hallon + Vaniljsås) Muuuuums :)



Sen gick Tina till jobber & jag och Hanna drog hem till henne och fäga mitt hår. Tog en öl samtidigt också ;) Hanna de puckot var tvungen och dricka ut sugrör för hon satt lutad mot handfatet för att  hennes hår inte skulle ramla ner i nacken ;) Äckel päckel hahah
Sen vart vi hungriga och ville ha Pizza men inget var öppet så fick gå till Statoil och handla mat haha (latmaskar e vad vi e)
 
(Min Balla frilla)                                              (Hanna dricker öl ur sugrör)                    (Jag sköljer ut färgen ur håret) 

     

Jag sov i alla fall kvar, satt och kollade på Rederiet hela natten :P hon somnade ganska tidigt.
Så jag ahr varit här hela dan och segat. I morse gick vi ner i centrum och handla frukost :P haha + att jag köpte en tandborste haha.
Sen har vi kollat på Rederiet hela dan, har varit så skönt och ta de lugnt. Sen var vi hungriga och idag vart de faktiskt Pizza ;) 
Nu sitter vi här och dricker upp vinet som jag fick av henne i födelsedagspresent.  Riktigt gott. Sover nog kvar här i natt igen faktistk. Orkar inte åka hem :P

I morgon ska jag träffa min Emz :D Var länge sen nu, vi måste börja ses lite oftare. Men hon jobbar så sent så de e svårt. Men de fixar vi. Ska möte henne efter jobbet så ska vi hem till henne och dricka lite vin. Får se hur kvällen slutar sen.
Mathilda & Katta skulle va me också tror jag :) Kan bli trevligt trevligt :)
Får se vart hon lurar iväg lilla Manne bara :P hahaha

Nu ska jag vara social mot Hanna Panna.

Peace out ;)

"Hur länge har du varit bartender?
-Sen jag var en liten drink pinne ;)"

- Joker (Rederiet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0