17/8 - 09 Måndag Helgen som var :)

Har haft en toppen helg. Åkte och mötte Emz när hon slutade. Så mötte vi Matilda, Katta & Monica i Jakan så gick vi hem till Emz.
Efter ett tag kom Manne & Kimpa också. Vi käkade lite sen började vi kröka. När vi haft i oss en del så fick vi för oss att gå ner till Druvan. (Juste Gävle kom också)
Men hur som hälst. Matilda är ju inte 18 men hon lyckades komma in på mitt leg :P Vi kom dit när de va typ 25 min kvar. Men fy fan va kul vi hade den stunden. Röjde gärnet där inne.
När de stängde drog vi tillbaka till Emz & Manne och kröka vidare. Hade jätte kul

På lördagen vaknade jag upp bakis som satan. Vi hade så jävla mycke och göra så till slut fick man tvinga sig upp :P Jag och Emz gick till Barkary och handlade en kläning till henne och en present till hennes mor.
Sen var de bara tillbaka och börja göra sig i ordning. Lockade Emz hår, vart jätte fint. Sen gick vi upp till hennes mor och grattade henne. sen var de full fart hem till PH & Sia där alla väntade på oss.
Jag åt faktiskt några kräftor tro de eller ej haha, var ett jävla jobb asså. men dom flesta åt jag inte själv utan skalade dom åt Pölen haha.
Var lite för många nubbar så de slutade me att alla däckade efter bara ca 2 timmar haha. Så jag, Emz, Matilda, Manne & Tungan drog till stan och fylle käka sen vart de hemgång. Fy fan va kul vi hade under den resan haha
- Du är född fattiglapp, du kommer att dö som en fattiglapp och endast lössen komemr att sakna dig ;) hahahahah

Idag var jag uppe tidigt och körde Mika till jobbet. Sen körde jag Carro & Danne till Arlanda. Sen har jag träffat Nattskiii. Körde Matte till Mårten & sen träffade vi Kiim & gänget. Var riktigt roligt :)  (Gammla moppe ligan)

Nu ska jag faktiskt sova e nämligen dunder trött :P

Peace out ;)



"Vi ska inte käka kräftor
Vi ska supera havs delikatesser"
;-P

- Manne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0