18/8 -09 Tisdag Börjat läsa

Idag ska jag ner till centrum med Nattskiii. Sen ska jag troligtvis åka med Mika och köpa en ny bil. Ska bli skönt och kuna ha den gamla skiten utan att behöva gå upp så tidigt haha.
Skulle igentligen ha gått ut och gått med Anita tidigt idag men jag vaknade för inte alls länge sen. Så får ta de senare eller i morgon.

Jag har börjat läsa lite gran nu också :). Har tänk göra de så länge men har inte haft tid med allt körkortspluggande och allt. Men börjar bli bättre på det nu :)

Nu ska jag göra mig klar för att ge mig iväg :)

Peace out ;)



"Jag har inte problem med alkoholen
Jag har problem med värkligheten"
- Läste på någon tröja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0