19/8 -09 Onsdag Spela boll

Kom nyss hem från Biltema med Lillebruuur & Hanna. Har varit och handlat en pump. Nu ska vi pumpa upp gamla basket bollen och spela lite.

Igår var med Nattskiii & Hanna i centrum. Nattskiii köpte skor sen käka vi lunch. Sen kom Petra så drog vi hem till Hanna ett tag. Nattskiii drog till sin far.
Sen åkte jag me Mika och hämta nya bilen. Så nu får jag ha Röda faran helt för mig själv :D. I alla fall tills Tvillingarna kommer :). Mamma gör kejsarsnitt 1 September om dom inte kommer tidigare. Ska bli båda kul och jobbit me nya syskon ;)
Efter de åkte jag i alla fall och plocka upp Hanna & Petra sen hämta vi Marre :). Körde hem Petra sen va i ute ett tag.
Jag och Hanna drog och kollade på Rederiet sen vart hon sugen på glass men vi tyckte de va boring och åka till vanliga gamla Statoil så vi åkte till Haninge hahah. De var kul faktiskt.

Nu ska jag ut och leka :D

Peace out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0